All imobiliare Constanta este interesata de mentinerea unei relatii pe termen lung cu toti clientii sai iar colaborarea cu acestia sa nu se sfarseasca la momentul semnarii contractului de vanzare - cumparare. Serviciile oferite pt. administrarea de imobile sunt urmatoarele:
- administrarea documentelor proprietatii (fotocopii);
- administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute;
- asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);
- gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
- colectarea chiriilor;
- transferuri banesti in tara si in strainatate;
- verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
- asigurarea proprietatii si urmarirea incasarii despagubirilor;
- reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
- reprezentarea fiscala ;
- obtinerea de aprobari, modificari contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirieri catre persoane juridice;
- administrarea lucrarilor de renovare si amenajare stabilite de proprietar;
- vizitarea regulata a proprietatii;
- urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a proprietatii;
- sprijin la inchirierea sau vanzarea proprietatii;
- redactarea, modificarea, prelungirea sau rezilierea contractelor de inchiriere;
- incheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietatii;
- inspectarea proprietatii si a starii acesteia la terminarea contractului de inchiriere;
- servicii suplimentare (curatenie, menaj, paza etc.).