Agenția ta imobiliară din Constanța

Administrare imobile

All imobiliare Constanta este interesata de mentinerea unei relatii pe termen lung cu toti clientii sai iar colaborarea cu acestia sa nu se sfarseasca la momentul semnarii contractului de vanzare - cumparare. Serviciile oferite pt. administrarea de imobile sunt urmatoarele:

  • administrarea documentelor proprietatii (fotocopii);
  • administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute;
  • asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);
  • gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
  • colectarea chiriilor;
  • transferuri banesti in tara si in strainatate;
  • verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
  • asigurarea proprietatii si urmarirea incasarii despagubirilor;
  • reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
  • reprezentarea fiscala ;
  • obtinerea de aprobari, modificari contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirieri catre persoane juridice;
  • administrarea lucrarilor de renovare si amenajare stabilite de proprietar;
  • vizitarea regulata a proprietatii;
  • urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a proprietatii;
  • sprijin la inchirierea sau vanzarea proprietatii;
  • redactarea, modificarea, prelungirea sau rezilierea contractelor de inchiriere;
  • incheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietatii;
  • inspectarea proprietatii si a starii acesteia la terminarea contractului de inchiriere;
  • servicii suplimentare (curatenie, menaj, paza etc.).